"עליבאבא" פותחת דלתות לכפריים ברחבי סין
 
המודעות ברחבי הכפר הנידח של דונגגאוג'ואנג לא מקדמות רעיונות קומוניסטיים, כבעבר, או נאמנות למפלגה. להפך – אותן מודעות נושאות הבטחה של עושר בחובן. "אם תרצה, תוכל להשיג הון עצמי". כיצד? באמצעות מסחר מקוון (אונליין).
 
דונגגאוג'ואנג הוא רק אחד מתוך תריסר "כפרי טאובאו" ברחבי סין הכפרית. אותם כפרים עוברים שינוי חסר תקדים וזאת בשם הפוטנציאל העסקי השוכן בדפי האינטרנט וליתר דיוק, באתרי רכישה כמו ALIBABA  ו- TAOBAO. "אין צורך לנסוע לשום מקום – כל מה שאתה זקוק לו הוא מחשב וחיבור לרשת. אם ברשותך שני הדברים הללו, כלל תושבי המדינה (סין) נמצאים הישג ידך", אומר ליו יוגו, תושב הכפר ובעליה של חנות קשמיר מקוונת.
 
במקום לסבול חיים שלמים של עבודה מפרכת בשדות בעבור הכנסה חודשית זעומה, או לבחור להגר לרצועת החוף של סין, שם ישנן חברות רבות והצעות עבודה, חקלאים בכפר דונגגאוג'ואנג ודומיו פותחים עסקים מקוונים ומוכרים סחורה דרך האינטרנט.
 
במרכז השינוי הנוכחי נמצאת ALIBABA – חברת הקניות המקוונת הענקית הממוקמת בהנגג'ואו. ALIBABA שולטת בכ- 80% מהמסחר המקוון בסין ושוויה מוערך בלמעלה ממאה מיליארד דולר.
 
באתר ALIBABA בלבד, מספר החנויות המקוונות מאיזורים כפריים עלה ב 50% מאז 2012, והיום עומד המספר על 1,000,000. שבעה מתוך עשרה איזורים בסין בהם תופעת הקניות המקוונת גודלת בקצב הגבוה ביותר הם איזורים כפריים, פחות מפותחים בסין.
 
ב - דונגגאוג'ואנג, חלק מהמקומיים ראו בשיווק המקוון יותר מסתם פלטפורמת מכירה, והפכו ליועצים/ מורים בעצמם  כשהקימו כיתות לימוד עבור בעלי עסקים אחרים. הרעיון הוכח כיעיל במיוחד באותם איזורים כפריים בהם לא מעט בעלי עסקים הם אנשים מבוגרים שלא מכירים את עולם האינטרנט. אותם אנשי עסקים ותיקים, שרוצים להרוויח מפוטנציאל המסחר המקוון שבסין, זקוקים ליד צעירה ומכוונת. עבור מר ליו, ההחלטה לפתוח חנות מקוונת ב 2007 הייתה קלה, לאחר מספר ניסיונות כושלים להקים עסק "מסורתי".
 

 
כשהוא יושב במחסן החנות שלו, בו 30 מעובדיו הצעירים ממהרים לארוז הזמנות ולענות ללקוחות, החקלאי לשעבר (בן 35 בלבד!) מתאר את היתרון המרכזי של המסחר המקוון – "כמעט ואין הוצאות – אין צורך בפרסום, אין הוצאות על העסקה (פעמים רבות הבעלים יכול לעשות את העבודה כולה לבדו)", הוא אומר.
 
הסחורה של מר ליו נמכרה כולה תוך מספר ימים לאחר שהעלה אותה לאתר TAOBAO. החנות המקוונת שלו - שנקראת KU MEI JIAO או בתרגום חופשי – "מגניב, יפה ומפתה" - שירתה עד כה 470,000 לקוחות ומר ליו עסוק בימים אלו בהרחבת עסקיו ומתכנן להתחיל לייצר סוודרים תחת מותג עצמאי, שלו.
"אם הייתי מקים את העסק בשיטה המסורתית, לא הייתי מגיע לעולם להישגים כאלו" הוא מסכם. 
לייבסיטי - בניית אתרים