הנכם מוזמנים להצטרף לקורס הייחודי ליבוא מסין
 


המחזור הקרוב של הקורס עומד להיפתח בתאריך 10.11.2011
 
נותרו מקומות ספורים – הקדימו להירשם
    
  • מטרת העל של הקורס הינה הקניית ידע , העשרה והרחבה  של ארגז הכלים וציוד המשתתפים בכלי עבודה אופרטיביים.
  • תכנית הקורס כוללת את כל שלבי היבוא ומאפשרת הכרות מעמיקה עם תהליך היבוא בדגש על מזעור סיכונים פוטנציאליים ליבואן.
 הקורס מיועד ומתאים ל:         
  •   יבואנים פרטיים;
  • מנהלי פיתוח עסקי;
  • מנהלים ועובדים בתחום הרכש;
  • מנהלים ועובדים בתחום היבוא;
  • משתתפי הקורס אינם נדרשים לניסיון קודם.
  • נכון להיום, הועברו עשרה מחזורים של קורס זה.
  • התכנים המקצועיים בקורס מועברים ע"י מנהלים בכירים בחברת הליוס אשר צברו ניסיון מעשי של למעלה מ 17 שנים.
  • תכנים נוספים מועברים ע"י אנשי מקצוע בכירים בעלי התמחות ספציפית בתחום הנלמד.
  
פרטים אודות הקורס 

  • משך הקורס: 7 מפגשים שבועיים. כל מפגש בן ארבע שעות (16:00-20:00).
  • תאריכים: 10.11, 17.11, 24.11, 1.12, 15.12, 29.12, 5.1.2012 .
  • מיקום: מכון מופת, רחוב שושנה פרסיץ 15, קריית החינוך, תל אביב.
  • עלות: 2,320.00 ₪ במקום 2,784.00 ₪. (המחיר כולל מע"מ)
 
 
לפרטים ולהרשמה ניתן לפנות:
עינת בן חורין, מנהלת הדרכה
טלפון נייד: 050-6354925
דוא"ל:
einat@helios.co.il
 
 


תכנית הלימודים

  • מבוא – הרפובליקה העממית של סין:
רקע, סקירה כלכלית; בעיות עיקריות בכלכלת סין; תכנית החומש ה-12; ייחוד השוק הסיני; תרבות עסקית
 

  • מודלים עסקיים של היבוא מסין:
משתמש סופי; יבואן/מפיץ; סוכן של היצרן; קניין; משרד רכש או ייעוץ. 
  • איתור ספקים:
מקורות ודרכי התקשרות, מאגרי מידע, רשת האינטרנט, תערוכות מקצועיות, התמחויות גיאוגרפיות.
  •  בחירה מושכלת של ספקים:בחינת התאמת הספק לצרכי היבואן בהיבטים של מחיר; כמויות; מגוון מוצרים; אפשרויות ייצור; מיקום גיאוגרפי; תקינה בינ"ל וכד`.
     

     
  • אפיון המוצר:
תכונות המוצר; גרסאות המוצר; מפרט טכני; דוגמאות; תקינה; איכות.
 

  • ניהול משא ומתן:
בלעדיות; עלות ייצור דוגמאות / תבניות; תכולת ההזמנה; מחיר; תנאי תשלום; מועד אספקה; תיעוד.
 

  • בקרת איכות:
בעיות עיקריות; כללים לביקורת איכות יעילה; מפרט ההכנה לבדיקה; בחירת חברת בדיקה; הצגת תכניות דגימה. 
 

  • רכש בכמויות קטנות:
עיר הסחר איוו ((Yiwu: מאפייני הרכש; תנאי תשלום; שילוח.
 

  • תמחור המוצר:
תמחור המוצר ע"י הספק הסיני; תנאי רכישה; שיטות תשלום נפוצות; מרכיבי מחיר המוצר בארץ; תמחור המוצר הסופי; עלות כוללת של היבוא.
 

  • שילוח בינלאומי:
פירוט תפקידי המשלח, ניירת מסחרית, הובלה ימית ואווירית, עלויות, היטלים.
 

  • עמילות מכס:
עיקרי הסכם גאט"ט, תפקידי עמיל המכס, פירוט דוקומנטים נלווים לעסקת סחר, עלויות.
 

  • מכון התקנים:
פירוט הליכי הטיפול ביבוא ע"י מכון התקנים; צו יבוא חופשי; נוהל מת"י 401; מסלולי הקלות;אישורי דגם; מערכת מסלול.
 

  • מימון סחר בינלאומי:
ניהול ותכנון פיננסי: לטווח הקצר ולטווח הארוך; תזרים מזומנים; ניהול חייבים; ניהול מלאי; אשראי שוטף; עבודה מול הבנקים; עלויות ועמלות בנקאיות; מימון בנקאי וחוץ בנקאי; הון חוזר.
 

  • שיווק:
הכנת תכנית שיווקית – עקרונות : תיאור מצב קיים, ניתוח מערך השיווק, קביעת שווקי מטרה, הצבת יעדים אסטרטגיים, פיתוח תמהיל השיווק, שיתוף אסטרטגי.
 

  • שיווק באמצעות האינטרנט:
קידום אורגני; קידום ממומן; שיווק ברשתות חברתיות; שיווק גרילה; ניתוח התנהגות משתמשים; בניית אתר: מטרות, מאפיינים, מבנה.
 

  • אספקטים משפטיים וחוזיים:
מאפיינים של מערכת המשפט בסין, מוסד הבוררות, דגשים חשובים בחוזה הסחר.
 
לייבסיטי - בניית אתרים